Педагогика и управление на образованието
Педагогически факултетДоц. д-р Диана Минкова Димитрова
2016 г. –Докторант в ПУ „Паисий Хилендарски“ , катедра “Педагогика и управление на образованието”, защитила дисертация на тема „Интерактивни методи за обучение по английски език в началния етап на основното образование“, 2016 г. доктор по педагогика.
Статии
2013 г. .„Приобщаване към училище на децата от ромския етнос чрез използване на интерактивни методи в чуждоезиковото им обучение по английски език.“- В: Приобщаващо образование (сборник с научни доклади), Пловдив: Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2013. ISBN 978-954-423-896-4.
2013 г. „Прилагане на интерактивните методи чрез групова организация на обучение по английски език в начален курс“ В:Образование Подходи Технологии (сборник статии от студентския научен форум), Пловдив: Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2013. ISBN 978-954-423-897-1
2013 г. .„Възможности за визуализиране на учебното съдържание по учебния предмет английски език във 2-ри – 4-ти клас“. В: “5th International Conference on European Science and Technology”-Мюнхен, Германия http://sciencic.com/archive.php (October 3rd – 4th, 2013 Vol.II )
2014 г. .„Интерактивността в езиковото обучение по английски език в начална училищна възраст“ В: Образование Общество Личност (Международен итнердисциплинарен студентски научен форум, сборник статии) Пловдив: Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2014. ISBN 978-954-423-960
2015 г. „Игра-драматизация като интерактивен метод на обучение по английски език и средство за интегриране на ромските деца в началното училище” В: Докторантски изследвания (Научно списание за докторанти на Педагогическия факултет на ПУ „П. Хилендарски”) Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2015. ISBN 2367-7309
2015 г. „Образователният театър в обучението по английски език на деца с ромска етническа принадлежност.“ В: Предизвикателствата на приобщаващото образование ( Сборник с доклади на участниците в проекта „Приобщаващо образование“) Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2015. ISBN 978-954-423-994-7
2016 г. „Интерактивна класна стая за обучение по английски език в началното училище.“ В: Алтернативи в образованието (Сборник с доклади на участниците в проект „Алтернативи в образованието“) Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2016. ISBN 978-619-202-159-7
2016 г. „Алгоритъм за обучение по английски език въз основа на приложението на интерактивни методи в началния етап на обучение.“ В: Иновации и компетентности в образованието (Сборник с доклади от интердисциплинарна научна конференция 2016), Пловдив Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2016. ISBN 978-619-202-178-8
2016 г. „Информираност и отношение на учителите към интерактивните методи като алтернатива на традиционното обучение.“ В: Алтернативи в образованието (Сборник с доклади на участниците в проект „Алтернативи в образованието“) Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2016. ISBN 978-619-202-194-8
2016 г. „Теоретико-приложен модел за ранно изучаване на английски език чрез използването на интерактивни методи.“ 2016г. – Под печат
2017г. „Компетенции на приобщаващия учител за работа в интерактивна образователна среда.“ В: Форум наука млади учени (Сборник с доклади 2015/2016 г. Фонд „Научни изследвания“ при ПУ „Паисий Хилендарски“) Университетско издателство „П. Хилендарски”, 2017. ISBN 978-619-202-214-3
2017 г. „Възпитателни ценности в ромското семейство“ В: ORIENTACJE I PRZEDSIEWZIECIA W EDUKACJI OSOB ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI (Monografia wieloautorska), AKKA, Siedlce, 2017, Poland
ISBN978-83-948104-0-5