ГРАФИК за подаване на документи, класиране и настаняване на студентите от Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ в студентски общежития за учебната 2021/2022 г.
Първо класиране
Приемане на документи
от 01.09.2021 г. до 15.09.2021 г. (включително) – в Спортната зала на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ (гр. Пловдив, бул. „България“ 236А)
Обявяване на класирането – на 17.09.2021 г.
(резултатите от класирането и списъкът на студентите, които се настаняват без класиране, ще бъдат обявени в интернет страницата на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“)
Настаняване в общежитията – от 20.09.2021 г. до 25.09.2021 г. (включително)
Второ класиране
Приемане на документи – от 28.09.2021 г. до 30.09.2021 г. (включително)
Обявяване на класирането – на 04.10.2021 г.
Настаняване – от 06.10.2021 г. до 08.10.2021 г. (включително)
На първо и второ класиране за настаняване в студентски общежития имат право да участват студенти на Пловдивския университет, които:
– се обучават в редовна форма на обучение (държавна поръчка) през учебната 2021-2022 година;
– са със заверен семестър за учебната 2021-2022 г.
– са с установени жилищни нужди в гр. Пловдив;
– нямат наложено наказание „отстраняване от общежитие“.
В студентски общежития се настаняват студенти:
А) чрез класиране по общия ред – успех и доход
Б) без класиране
А) ЧРЕЗ КЛАСИРАНЕ
Класирането е върху основата на:
1) успеха от последната успешно завършена учебна година, а за новоприетите студенти – по състезателния бал, с който са записани като студенти в Пловдивския университет;
2) средния доход от предходните 6 месеца на член от домакинството.
То се извършва по низходящ ред въз основа на коефициент, получен по формулата:
МИНИМАЛНА РАБОТНА ЗАПЛАТА х УСПЕХ
МЕСЕЧЕН ДОХОД НА ЧЛЕН ОТ СЕМЕЙСТВОТО (домакинството)
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ за участие в класирането:
- Заявление-декларация (закупува се от Университетската книжарница), заверено от съответния инспектор от отдел „Учебен“ с нанесен успех за последните два семестъра и успешно положени изпити през целия период на обучение. За студентите в първи курс се нанася състезателният бал, с който е класиран студентът.
- Документи за брутен доход на членовете на семейството (домакинството) за последните шест получени брутни заплати, изписани помесечно и с идентификационен номер на работодателя, който издава служебната бележка,включително обезщетения за временна неработоспособност; пенсии, без добавките за чужда помощ на хора с трайни увреждания; месечни добавки и месечни помощи за деца; наеми; присъдени издръжки; хонорари;
за еднолични търговци и земеделски производители – ксерокопие на последната подадена данъчна декларация; за работещи в чужбина – доходите от страната, в която работят.
- Акт за граждански брак (за студентски семейства).
- Служебни бележки или уверения за братя и сестри, ако са ученици или студенти (стипендията на учащите не се смята за доход), ксерокопие на актовете за раждане на братя и сестри, които не се навършили 7-годишна възраст.
- Ксерокопие от съдебно решение(при разведени родители).
- Документ от Агенция по заетостта или декларация по образец (за безработен родител).
Б) БЕЗ КЛАСИРАНЕ
Без класиране в общежитие се настаняват:
- Семейства с ненавършило пълнолетие дете,ако единият съпруг е в редовна форма на обучение през учебната 2021-2022 г. година (държавна поръчка).
- Български студенти:
- несемейни, разведени или овдовели студенти, които сами се грижат за отглеждането и възпитанието на детето си, ненавършило пълнолетие;
- студенти с неизвестен или починал родител;
- студенти с трайни увреждания 70% и над 70% и военноинвалиди;
- несемейни студенти – членове на многодетни семейства, в които има трима или повече учащи;
- студенти, отглеждани до пълнолетието си в домове за деца, лишени от родителска грижа.
- Чуждестранни студенти, обучаващи се по международни спогодби.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ за студентите, които се настаняват в общежитие без класиране:
- Заявление-декларация (закупува се от Университетската книжарница), заверено от съответния инспектор от отдел „Учебен“ за заверен семестър на настоящата учебна година.
- Ксерокопие на акт за раждане (при неизвестни родители).
- Ксерокопие на акт за смърт (при починал родител).
- Служебни бележки или уверения за братя и сестри, ако са ученици или студенти (когато в семейството има трима или повече учащи).
- Ксерокопие от документ за ТЕЛК (при трайни увреждания – 70% и над 70%).
За контакт:
тел. 032/261 302
имейл: hostels@uni-plovdiv.bg
Одобрил: проф. д.п.н. Румяна Танкова