Социални дейности
Педагогически факултетд-р Гергана Манчева Манева
Главен асистент
Дицертация:
Защитен дисертационен труд на тема „Социално-педагогическо консултиране за превенция на агресивното поведение при ученици от гимназиален етап на образование“ в докторантска програма „Теория на възпитанието и дидактика (Социална педагогика)”
Професионално направление 1.2. Педагогика,
Област на висшето образование 1. Педагогически науки.
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”
Педагогически факултет, катедра „Педагогика и управление на образованието“
Статии:
- Манева, Г., „Приложения на невролингвистичното програмиране в социално-педагогическото консултиране в училището“, Детето и съвременният свят. Сборник доклади от студентски научен форум, Университетско издателство “Паисий Хилендарски”, 40–48, Пловдив 2016, ISBN 978-619-202-167-2;
- Манева, Г., „Същност и място на консултирането в социално-педагогическата работа в училищна среда“, Докторантски изследвания. Научно списание за докторанти на Педагогическия факултет на Пловдивския университет “Паисий Хилендарски”, Университетско издателство “Паисий Хилендарски”, брой 4, 49-61, Пловдив 2019, ISSN 2367-7309;
- Радев, П., Манева, Г., Величкова, М., „Проучване на някои особености при агресивното и предизвикателно поведение на децата в училищната среда в малко и голямо населено място“, Социалнопедагогически аспекти на иновациите в образователна среда. ФП17-ПФ-007 „Иновативна образователна среда“, 5-19, ISBN 978-619-202-389-8;
- Манева, Г., „Проучване на ученическите нагласи за агресията и нейните прояви в училище“, списание “Педагогика”, 812-834, Volume 92, Number 6, 2020 ISSN 1314-8540;
- Манева, Г., „Приложения и проблеми на СПК в образователната среда“, Е-списание “Образование и развитие”, Брой 3, 03.2019 ISSN 2603-3577.
Монографии:
- Манева, Г., „Социално-педагогическо консултиране за превенция на агресивното поведение при ученици в гимназиален етап на образование (теоретични основи)“, Макрос, Пловдив 2019, ISBN 978-954-561-487-3
- Манева, Г., “Групово консултиране на ученици в гимназиален етап на образование за превенция на агресивното поведение (емпирично изследване)”, Макрос, Пловдив 2020, ISBN 978-954-90806-0-5