Проектна дейност
Педагогически факултетУниверситетски
- РАЗВИТИЕ НА КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ ЧРЕЗ ПРИЛАГАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИ ОБРАЗОВАТЕЛНИ РЕСУРСИ - 2021/2022 г.
Резултатите от първия етап на проекта може да намерите тук.
Резултатите от втория етап на проекта може да намерите тук. - Психичното благополучие и развитие на силните страни през жизнения цикъл - 2021/2022 г.
Резултатите от първия етап на проекта може да намерите тук.
Резултатите от втория етап на проекта може да намерите тук. - „Психично здраве и процъфтяване през жизнения цикъл“
- „Интегративност на иновативни модели на поведение за психосоциална подкрепа и качество на живот”
- „Развитие на ключови компетентности чрез прилагане на електронни образователни ресурси”
- „Приобщаваща класна стая „Играя и зная”
- „Интердисциплинарно обучение чрез изкуства, спорт и дигитални технологии”
- „Психично здраве и процъфтяване през жизнения цикъл”
Национални
- ДУЕкоС - BG-RRP-2.004-0001-C01
Доклад на научна група 3.1.4.
Национална конференция за приобщаващото образование в Пловдив
Педагогическият факултет на ПУ “Паисий Хилендарски” – домакин на представяне на роботчетата Photon
Посещение на СТЕМ училище в гр. Велинград
Обучение на тема: „Изкуствен интелект в образованието“
Обучение на тема „Дигитални платформи за активно учене“ - „Създаване, разработка и функциониране на интернет базирана телевизия в Пловдивски университет “Паисий Хилендарски“
- „Създаване и развитие на психологически Център за иновативни интегративни модели на обучение със социално-асистивни роботи“
- „Формиране и развитие на дигитални компетенции и използване на изкуствения интелект за повишаване качеството на социалната работа (SocialITAI)“
- „Дигитални устойчиви екосистеми - технологични решения и социални модели за устойчивост на екосистемите - ДУЕкоС“
- „Формиране на научно-практически компетентности в условията на STEM образователна среда“
Международни
- PSYCHOMOTORTRAINING-Обучение по психомоторика съобразно ECVET
CHECK LIST to Module 10
Curriculum framework BG
Module 6 Sensory integration and sensory integration dysfunction V2
Module 10. Law, Еthics, Deonthology of the sensory therapist
Анекс към Модул 6
Проект Обучение по психомоторика съобразно ECVET - DIVERSASIA-Приемане на разнообразието в АЗИЯ чрез усвояване на приобщаващи отворени практики
Работна среща по проект DiversAsia в Дака, Бангладеш
ФИНАЛНА СРЕЩА ПО ПРОЕКТ 618615-EPP-1-2020-1-UKEPPKA2-CBHEJP DIVERSASIA - Проект Приобщаващо образование
Inclusive Ambassadors BG
Inclusive Ambassadors EN